loading...
اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه
behzad بازدید : 23 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات باید
بگذری و
بگذاری و
بروی ….
وقتی می مانی و تحمل می کنی ،
از خودت یک احمق می سازی
………..

ترکت کرده ؟ شبها به یادش گریه میکنی

ناراحت نباش !! یه روز تو تنها آرزوی زندگیش میشی

این بدترین انتقامه


………..

فقط آیینه است که مرا درک میکند
چون وقتی گریه میکنم
او نمیخندد
……….

تَــنـــهــایـــى یـعــنــى
نـه خــودش هسـت کــه از تـنـهـــایــى دَرِت بـیــاره
نـه فـکـــرش اجــازه مـیــده تـنـهــایـیـت رو بــا کــَـسِ دیــگــه پُـر کـنى
………..

گفت : حالت را نمی پرسم ، می دانم خوبی
عکس هایت همه با لبخندند
و نمی دانست عکاس که می گوید : سیب
من یاد سادگی حوا می افتم و پوزخند می زنم
………..

تو تنها نمیمانی میدانم ، من هم تنها نمیمانم میدانی
ولی ما تنها میمانیم و هـر دو میدانیم
این هم پایان ما ، تمام ..
………..

بقیه در ادامه مطلب


گاهی اوقات باید
بگذری و
بگذاری و
بروی ….
وقتی می مانی و تحمل می کنی ،
از خودت یک احمق می سازی
………..

ترکت کرده ؟ شبها به یادش گریه میکنی

ناراحت نباش !! یه روز تو تنها آرزوی زندگیش میشی

این بدترین انتقامه


………..

فقط آیینه است که مرا درک میکند
چون وقتی گریه میکنم
او نمیخندد
……….

تَــنـــهــایـــى یـعــنــى
نـه خــودش هسـت کــه از تـنـهـــایــى دَرِت بـیــاره
نـه فـکـــرش اجــازه مـیــده تـنـهــایـیـت رو بــا کــَـسِ دیــگــه پُـر کـنى
………..

گفت : حالت را نمی پرسم ، می دانم خوبی
عکس هایت همه با لبخندند
و نمی دانست عکاس که می گوید : سیب
من یاد سادگی حوا می افتم و پوزخند می زنم
………..

تو تنها نمیمانی میدانم ، من هم تنها نمیمانم میدانی
ولی ما تنها میمانیم و هـر دو میدانیم
این هم پایان ما ، تمام ..
………..

بقیه در ادامه مطلب

………..
به سرنوشت بگویید
اسباب بازی هایش بیجان نیستند،آدمند میشکنند
………..

کاش سرم را بردارم
و برای هفته ای در گنجه ای بگذارم و قفل کنم
در تاریکی یک گنجه خالی …

روی شانه هایم
جای سرم چناری بکارم
و برای هفته ای در سایه اش آرام گیرم!
………….
فکر نمیکردم
چوب ِ “صداقت”
اینقدر “درد” داشته باشه
…………
چه تفاوتی میکنــد آنســوی دنیــا باشیم
یا فقط چند کوچــه آن طرف تــر ؟!
پــای عشق که در میان باشد ،
دلتنگــی دمــــار ِ آدم را در مــی آورد
…………
زندگی یعنی :
ناخواسته به دنیا آمدن
مخفیانه گریستن
دیوانه وار عشق ورزیدن
و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد،…
و مردن
…………

از خواستنـــــــــــــــت که نه…
از نداشتنــــــــــــــــت خسته شده ام
…………

منــــ چـــــــرک نویـــــــســـ احساســــات تو نیـــــستـــم !

“دوستت دارم” هایــــــت را جای دیـــــــــگری تمرین کنـــــــ
…………
چقدر سخته برای فهمیدن حقیقت از طنابی بالا بری که با دروغ بافته شده .
…………
هی لعنتی …

اون طوریم که تو فکر میکنی نیست …

شاید عاشقت بودم،روزی …..!

ولی ببین بی تو

هم زنده ام،

هم زندگی میکنم

فقط گاهی در این میان،

یادت …

زهر میکند به کامم زندگی را …

همیــــــــن…
……………

داغونی ام از آنجا شروع شد که فهمیدم …

از میان این همه “بود”من در آرزوی یکی ام که ” نبود “

…………….

بگو تو هم دلتنگــــــــ میشوی گاهی
دلم امیــــــــدِ واهی میخواهد
برای زنده ماندن
…………….

نمیگم دنــــــــیا رو به پام بریز ،
فقط چیزایی که ازت دارمــو خرابـــــــــــــــش نکن ، ، ،
……………

خـــوابهـایـم گاهـی…
زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد…
کـاش گـــــاهــی…
بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم
……………

بی هـــوا رفت !!
بی هـــوا مانــدم !!
…………….

من فـــراموش نکـردم …
من از نهــایت درد ، بی حس شدم
…………….
دلتنگم …مـثـل مــادری کـه ..آخــریــن سـربـاز بـرگـشـتــه از جـنــگ هــم پـسـرش نـبـود …!.
…………….

موهای سرش سفید شده بود

کودکی که

یواشکی دفتر خاطراتم را میخواند
…………
ما …. ،
انبوهی از آدم‌هایِ فراموش شده
در انتظارِ معجزه
در تصورِ گرمِ آفتاب
در تکرارِ غریبانه ی چشم ها
ترانه‌ها گفته ایم
و هیچکس …
هیچکس نخواهد فهمید
که این انتظار
حتی از خودِ زندگی‌ هم طولانی تر بود

نیکی‌ فیروزکوهی
……………

گریه ، بی دلیل بی بهانه ، یک دفعه ، نصف شبی !
عجیب ، آدم را آرام می کنند !
…………….

دیگر برای داشتنت سماجت نمیکنم عزیزم….
پرنده ای که مال من نیست قفس هم برایش بسازم باز هم میرود!
…………..

میدونے بعضـــے روزا دیگـــﮧ
نـــﮧ خاطره
نـــﮧ بغــض
نـــﮧ اشکـــــــ
هیچ کدوم دردے ازت دوآ نمے کنه …
مے شینے و زل مے زنی یه گوشــﮧ
زآنوهــاتو بغــــــل مے کنے
وباخــودت میگے

دیــــــگــﮧ زورمــــــــ نمے رســــﮧ !!!!
…………

تـو مـرا نـادیـده بـگـیـر . .
و مـن ،
بـدنـم روز بـه روز کـبـود تـر مـی شـود . .
از بـس
خـودم را مـی زنـم . .
بـه نـفـهـمـی
……………

گریه شاید زبان ضعف باشد…
شاید خیلی کودکانه،شاید بی غرور…
اما هر وقت گونه هایم خیس می شود ؛ می فهمم
نه ضعیفـم !!! نه یک کودکـم !!!
بلکه پر از احساسم…!!
…………….
حالم خوب است اما…
دلم تنگه آن روزهایی شده
که می توانستم از ته دل بخندم…!
…………….
چــقــدر خــوب مــیــشــد ..
تـو اوجِ لـحـظـه ی دلـتـنـگـی ..
کـه زانـو تـو بـغـل کـردی و تـکـیـه زدی بـه دیــوار ..
مـی اومــــد بـالا سـرت..
سـایـه ش رو تـنـت نـقـش مـی بـسـت..
هـمـون کـه دلـــیـــل ِ دلــتــنــگـــیـت ِ
…………….
دلم سفر می خواهد !
نه برای رسیدن به جایی . . .
فقط برای رفتن . . . !
…………..
و چه زود با یک اشاره از چشم می افتد

اویی که زندگی بی او محال بود . . .
…………..

ﺑَﺪﺗﺮﯾـــﻦ ﺩَﺭﺩ ، ﻣُــﺮﺩَﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺩﻝ ﺑَــﺴﺘﻦ ﺑﻪ ﮐﺴﯿــﻪ ﮐﻪ

ﺳﻬﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘـــ…
…………..
می تـــــرســــم….!

می ترســــــم تـــو بیـــــایی …

ولــــــــــــــی من
بــــه نــــــداشــــــتــنـــــــت…

عادت
کـــــــرده باشـــــــم…!
……………
برای بعضی دردها
نه می توان گریـه کرد و نه می توان فریـاد زد
برای بعضی دردها
فقط می توان نگـاه کرد، لبخند زد و بی صدا شکست
…………….

از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا ؟
آدما وقتی نمیتونن دلیل ناراحتی شون رو بگن دلشون بیشتر می گیره
…………….
نبـودنت
بہ هیـچ ڪجاے ِ زندگے ام بـر نخــورد
نہ جغـد شـــب خـواندن ڪوڪو فراموشـــش شـــد
و نہ غوڪـــ؛
روضـہ ے ِ مـرداب.

فقـط یـادم رفـت ڪہ بهـــار آمـد…
و ســـالے بے تـو شـــروع شـــد.

تـو نیـامدے و نمــانـدے
و من تـمام نــوروزهاے ِ بے تـو را
فـراموش مے ڪنـم

تـا همیشـــہ همـان دختـرڪـــ شیـطان بمـانم
بـا چشـــمهاے ِ خیـس و منتـظر بـر راه
بے آنـڪہ دیـر ڪنے
بے آنـڪہ پیـر شـــوم.
……………

لاک غلط گیر رو برمیدارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک میکنم
“تو”
غلطِ اضافیِ زندگیم بودی,,,,
تورا با خاطــــــــــــــــراتت خواهم کشت
……………
چسبیده ام کنج دیوار
مثل یک اعلامیه تسلیت
با غلط های فاحش چاپی
به طرز مضحکی
“غم انگیزم”
……………..
کودکی که میداند

دستان پینه بسته پدرش

و گریه شبانه مادرش

از بی پولی است

چطور در مدرسه بنویسد:

علم از ثروت بهتر است.
………………

گـمان میـکردم قـانع بـاشی ؛
و بـه شـکستـن دلـم اکتـفا کـنی !
.
.

نه ایـنکه فستـیـوالـی از دروغ به راه بـینـدازی ،
و در آخـر بـگویـی : “میـروم تا اذیـت نـشوی بـهتـرین مـن
………………

در خواب هم راحتم نمی گذاری ،
بی خبر می آیی ، صدایم می کنی …
تا چشم باز میکنم ، باز نیستی !
……………….

او مظهر عشق بود و من مظهر
ننگ….
وقتی که فشردمش،به آغوش
تنگ….
لرزید دلش،شکست و نالید
که،آخ….
ای شیشه چه می کنی تو
در بستر سنگ….
…………………
یکی بود ولی ……نبود
یکی بود به خیال خودش مرد بود …ولی نبود/ نامرد بود
یکی بود به خیال خودش رفیق بود…ولی نبود/نارفیق بود
……………..

.خـــدایــــا از تــــو دلگیـــــرم …

بـــه قـــولـــت وفــــا نکــــردی …

گفتـــه بــــودی حـــق انتخــــاب دارم!

پـــس چــــرا انتخـــابـــم در آغـــوش دیگــریســـت ،

و مـــن در ایـــن آغـــــوش ، غــــریبــــم!؟
……………….
شماره ی عینکم را
با تو تنظیم می کنم
تو هر روز
دورتر می شوی
من پیرتر!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید,هلو اس ام اس,اس ام اس جدید ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس تنهایی, اس ام اس نا امیدی, اس ام اس سنگین , اس ام اس جدایی , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس سرکاری , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضد پسر , اس ام اس ضد دختر , اس ام اس بوسه , اس ام اس نامردی , اس ام اس انگلیسی با ترجمعه , اس ام اس ترکی با تر جمعه , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس عاشقانه به زبان عربی با ترجمه فارسی , اس ام اس مخصوص روز بارانی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی , اس ام اس بوسه انگلیسی , اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی , اس ام اس تبریک عید نوروز , اس ام اس مخصوص آشتی کردن اس ام اس قهر و منت کشی , اس ام اس سرکاری و باحال مخصوص نصفه شب , اس ام اس صبح بخیربه زبان انگلیسی , اس ام اس روانشناسی جالب و پرسشی , اس ام اس جالب مخصوص سقوط هواپیما , اس ام اس سرکاری و خنده دار مخصوص سربازی , اس ام اس کل کل دختر و پسرا , اس ام اس سوالی همراه با جواب , اس ام اس شب جدید , سلام عاشقانه و صبح به خیر جدید , قشنگترین اس ام اس های عاشقانه برای سالگرد ازدواج , اس ام اس بارونی جدید,اس ام اس عاشقانه به زبان کردی جدید , زیبا ترین جملات دکتر شریعتی مخصوص اس ام اس جدید, حدیث از سخنان گهر بار پیامبر اسلام با منبع جدید,جملات کوتاه فلسفی جدید , اشعار عاشقانه,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدوم بخش خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 3,757
  • بازدید کلی : 48,579