loading...
اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه
behzad بازدید : 27 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

بعضی وقتا سکوت می کنی
چون اینقدر ناراحتی که نمی خوای حرفی بزنی

بعضی وقتا سکوت میکنی
چون واقعا” حرفی واسه گفتن نداری…

بعضی وقتا سکوت یه اعتراضه …

بعضی وقتا هم انتظار…

اما بیشتر وقتا سکوت واسه اینه که
هیچ کلمه ای نمیتونه
غمی که تو وجودت داری رو توصیف کنه…
…………..
در “نقاشی هایم” تنهاییم را پنهان می کنم…
در “دلم” دلتنگی ام را…
در “سکوتم” حرف های نگفته ام را…
در “لبخندم” غصه هایم را…
دل من…
چه خردساااااال است !!!
ساده می نگرد !
ساده می خندد !
ساده می پوشد !
دل من…
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !
ساده می شکند !
ساده می میرد !
ساااااااااااااا ­ااااااااده….


…………….
ترسم از روزی است که
از روی مزارم رد شوی
غافل از اینکه ندانی بر مزار کیستی
…………….
صبــــــرت کــــــه تمــــــام شــــــد نــــــرو…
معــــــرفت تــــــازه از آن لحظــــــه آغــــــاز میشود
…………….
یه مَــرَضـــی هَـــستـــ بــه نـــام “وابَـــستگــــــی”. دَرمـــانــَـم نَــــداره. پــیــشگیـــری کـُنین:|
…………….

بقیه در ادامه مطلب


 

بعضی وقتا سکوت می کنی
چون اینقدر ناراحتی که نمی خوای حرفی بزنی

بعضی وقتا سکوت میکنی
چون واقعا” حرفی واسه گفتن نداری…

بعضی وقتا سکوت یه اعتراضه …

بعضی وقتا هم انتظار…

اما بیشتر وقتا سکوت واسه اینه که
هیچ کلمه ای نمیتونه
غمی که تو وجودت داری رو توصیف کنه…
…………..
در “نقاشی هایم” تنهاییم را پنهان می کنم…
در “دلم” دلتنگی ام را…
در “سکوتم” حرف های نگفته ام را…
در “لبخندم” غصه هایم را…
دل من…
چه خردساااااال است !!!
ساده می نگرد !
ساده می خندد !
ساده می پوشد !
دل من…
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !
ساده می شکند !
ساده می میرد !
ساااااااااااااا ­ااااااااده….


…………….
ترسم از روزی است که
از روی مزارم رد شوی
غافل از اینکه ندانی بر مزار کیستی
…………….
صبــــــرت کــــــه تمــــــام شــــــد نــــــرو…
معــــــرفت تــــــازه از آن لحظــــــه آغــــــاز میشود
…………….
یه مَــرَضـــی هَـــستـــ بــه نـــام “وابَـــستگــــــی”. دَرمـــانــَـم نَــــداره. پــیــشگیـــری کـُنین:|
…………….

بقیه در ادامه مطلب

بیا و یک لحظه دستت را از روی آن صورت زیبا بردار
راستی عکس های سیاه و سفید به چشمهایت نمی آیند
کاشکی مرا مهمان پیچ و تاب موهایت کنی
من دیگر دل به دریا زده ام
دریای موهایت را صاف و آفتابی نمی خواهم!
بگذار انگشتانم در همان فر های مویت به اجبار ایست کنند
بیا اگر مرا دیدی ایست بازرسی در کار نباشد
من را بازرسی کنی ۱۵ سال حبس دارم
این بار نقش پلیس خوب را تو بازی کن
……………..
امشب حال من خراب است …
درست عین رابطه ما که دیگر درست نمیشود!
……………..

من که رفتم بنشینید و هوارم بزنید
باد هم آگهی مرگ مرا خواهد برد
بنویسید که بد بودم و دارم بزنیـــــد
من از آیین شما سیــــــر شــــــدم
پنجه در هرچه که من واهمه دارم بزنید
دست هایم چقدر بود و به دریا نرسید؟
خبر مرگ مرا طعنه به یارم بزنیـــــــد :|
……………..

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم
هرجا که دلت میخواهد برو
فقط آرزو میکنم
وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری.
و اما من…
بر نمیگردم که هیچ!
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی، با خاطراتم قدم بزنی!
………………
خیلی حالش خراب بود
از زمین و زمان بریده بود
رفتم تو زندگیش …
خیلی طول نکشید که حالش خوب شد
تشکر کرد و رفت…!!
……………….

ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﻭﻟَﻢ ﺍﯾﻦ ﺑـــﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﮑﻄﺮﻓﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ
ﺷﺪﻡ
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩِ ﺩﻭﻣَـــﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ
ﻧـِـﮕـــَﻬــــِﺕ ﺩﺍﺷﺘﻢ،
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺳﻮﻣَﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﻦ
ﭘﺸﺖِ ﺳﺮﺕ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﺩﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺸﻮﻥ،
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩِ ﺑـﻌﺪﯾـــﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﮐﻪ ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﻋﺬﺭ
ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩِ ﺻﺪُﻣَـــﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺒــﺮ ﺍﺯ
ﺷﺎﺩ ﺑﻮﺩَﻧــِﺖ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺍﯾﻦ
ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻡ،
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻫﺰﺍﺭُﻣَﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻦ ﺭﻭ
ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﯽ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺳﯿﺪﻥ
ﺑﻬﺖ ﻫﻤﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯽ
ﮐﻨﻢ،
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﺪﯾﻬﺎﺕ،ﺗﻮﻫﯿﻨﺎﺕ،ﻧﺎﻣﺮﺩﯾﺎﺕ،ﺑﯽ
ﻣﻌﺮﻓﺘﯿﺎﺕ ﺍﯾﻦ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻭﻓﺎ ﺩﺍﺭﻡُ ﻫﻨﻮﺯ
ﺩﻭﺳـِـــﺖ ﺩﺍﺭَﻡ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﺗﻮﻓﮑﺮ ﻣﯽ
ﮐﻨﻢ :( (
…………………

اینم از تو که میگفتی من و تنها نمی زاری
اینم از تو که میگفتی رو دلم پا نمی زاری
بیشتر از این رویه دوست داشتن تو حساب میکردم
میونه دنیا و عشقت تو رو انتخاب میکردم
از تو انتظار نداشتم که شبیه همه باشی
که بتونی خیلی راحت بدتر از غریبه ها شی
………………….
اسمش ” تقصیر ” است!

حالا تو هی بگو ” تقدیر ” و خودت را آرام کن .
………………….
لان که کلی حرف واسه گفتن داریم
دیگه زنگ انشا نداریم
………………….

در دل تنگیم هیچ یافته نشد
و نصیب چشمهایم جز اشک نیست
چه صبری داریم ما
چه امیدیست به چرخ عظیم؟
…………………
ایـن همـہ اومدی و رفتی . . .
رفتی … رفتی … رفتی . . .
بہ کجا رسیـدی . . ؟!
این رفتـنـا تجـربـہ نیست . . ؛ حماقتـہ . . .
امـا من مونـدمـو رفتنت رو تماشا کردم تا بفهمی . . .
ایستادن با نـفرت . .؛ بهتـر از رفتن با حسـرتہ . . .
…………………
دلتنگم

مثل مادر بی سوادی که

دلش هوای بچه اش را کرده

ولی بلد نیست شماره اش را بگیرد…
…………………
دل است دیگر …
نمیتوان دلتنگی را از او گرفت …
مگر میشود خیسی را از آب گرفت ؟
گاهی …
میریزد و خرد میشود …
گاهی هم …
ترک برمیدارد …
اما باز دل میماند …
گاهی هم آدم را ناقص اُلخلقه میکند …
مثل من که دیگر هیچ دل و دماغی ندارم..:
…………………
روزها یکی پس از دیگری میرود
و من هنـــــوز
منتظر فردا هستم !
…………………

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ .
………………….
نشسته ام…!!
کجا؟؟؟
کنار همان چاهی که تو برایم کندی،،،
دارم “” عمق نامردیت “” را اندازه می گیرم…
…………………..
عادت ! چه طعم تلخی دارد
.
.
.
.
.
.
.
.
.

وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری !
…………………..
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز
نه این دقایق خوشبو،که روی شاخه ی نارنج می شود
خاموش
نه این صداقت حرفی،که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف نمی هراند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد

……………………
در آغوشش عطرش را بو نکش !
بوی تنش را به خاطر بسپار
عطرش در جایی تکرار خواهد شد
ولی بوی تنش تکرار نخواهد شد !

……………………
گاهی دیدن یک عکس دو نفره تو رو یاد اون نمیندازه !
تورو یاد خودت میندازه …
که چقدر شاد بودی ، که چقدر خندون بودی ، که چقدر جوون بودی !
گاهی آدمها دلشون فقط برای خودشون تنگ میشه …
دلم واسه خودم تنگه…….

…………………….
خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم….
…………………….
هـمــــون طـــور کـــه حـــــق دادنــــی نیســــت ، گـــرفتنیــــه!
یــه روز خـــــــوب هــــم اومــدنــی نیســــت ، آوردنیـــــه…

…………………….
فراموش کردن
تو
هنر میخواهد
و من
بی هنرترین انسانم!!
……………………..

من عاشقانه دوستش دارم
و او عاقلانه طردم می کند !
منطق او حتی از حماقت من هم احمقانه تر است.
……………………..
به سلامـــــــــتی خودمون که دیگه نه بحث می کنیم،نه توضیح میدیم،نه دنبال دلیل می گردیم،فقط نگاه میکنیم و سکوت میکنیم و فاصــــــــــله می گیریم
………………………

خیلی ممنون اینقدر آسون من و داغون کردی
واسه احساسی که داشتم دلم و خون کردی
تو که هیچ حسی یه این قصه نداشتی
واسه چی من و به محبت دو روزه مهمون کردی ……..

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید,هلو اس ام اس,اس ام اس جدید ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس تنهایی, اس ام اس نا امیدی, اس ام اس سنگین , اس ام اس جدایی , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس سرکاری , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضد پسر , اس ام اس ضد دختر , اس ام اس بوسه , اس ام اس نامردی , اس ام اس انگلیسی با ترجمعه , اس ام اس ترکی با تر جمعه , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس عاشقانه به زبان عربی با ترجمه فارسی , اس ام اس مخصوص روز بارانی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی , اس ام اس بوسه انگلیسی , اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی , اس ام اس تبریک عید نوروز , اس ام اس مخصوص آشتی کردن اس ام اس قهر و منت کشی , اس ام اس سرکاری و باحال مخصوص نصفه شب , اس ام اس صبح بخیربه زبان انگلیسی , اس ام اس روانشناسی جالب و پرسشی , اس ام اس جالب مخصوص سقوط هواپیما , اس ام اس سرکاری و خنده دار مخصوص سربازی , اس ام اس کل کل دختر و پسرا , اس ام اس سوالی همراه با جواب , اس ام اس شب جدید , سلام عاشقانه و صبح به خیر جدید , قشنگترین اس ام اس های عاشقانه برای سالگرد ازدواج , اس ام اس بارونی جدید,اس ام اس عاشقانه به زبان کردی جدید , زیبا ترین جملات دکتر شریعتی مخصوص اس ام اس جدید, حدیث از سخنان گهر بار پیامبر اسلام با منبع جدید,جملات کوتاه فلسفی جدید , اشعار عاشقانه,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدوم بخش خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 726
  • بازدید سال : 3,136
  • بازدید کلی : 47,958