loading...
اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه
behzad بازدید : 71 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 مرد نیستم اما حرفم یکیست
تو !

 

&&&&&

 

تنهایی قشنگ‌ترین حس دنیاست
چون برای داشتنش نیاز به هیـــــچ‌ کـــــس نداری . . . !

 

&&&&&

 

شکفتی همچو گل در بازوانم / درخشیدی چو می در جام جانم
به بال نغمه آن چشم وحشی / کشاندی تا بهشت جاودانم . . .

 

&&&&&

 

لب خشکم ببین چشم ترم را / بیا از باده پر کن ساغرم را
دلم در تنگنای این قفس مرد / رسید آن دم که بگشایی پرم را . . .

 

&&&&&

بقیه در ادامه مطلب

&&&&&

 

دوستی را که چشم انتخاب کند ، ممکن است محبوب دل نشود
ولی آن را که دل انتخاب کند ، بی گمان نور چشم خواهد شد . . .

 

&&&&&

 

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم
برای اینکه نگذارم بیایند . . .

 

&&&&&

 

از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست
بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست
من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز
بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست . . .

 

&&&&&

 

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض
یک طرف خاطره ها
یک طرف پنجره ها
در همه آوازها ، حرف آخر زیباست
آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم ؟
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست

 

&&&&&

 

به روی زندگی دو خط زرد می کشم
و چشم عاشق تو را که گریه کرد می کشم
تو رفتی و بدون تو کسی نگفت با خودش
که من بدون چشم تو چقدر درد می کشم . . .

 

&&&&&

 

ای دلم مستغرق سودای تو / سرمهٔ چشمم ز خاک پای تو
جان من من عاشقم از دیرگاه / عاشق یاقوت جان افزای تو . . .

 

&&&&&

 

خنده از لطفت حکایت می‌کند / ناله از قهرت شکایت می‌کند
این دو پیغام مخالف در جهان / از یکی دلبر روایت می‌کند
کوثر است این عشق یا آب حیات / عمر را بی‌حد و غایت می‌کند . . .

 

&&&&&

 

مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر ، بی کسی هم عالمی دارد . . .

 

ا&&&&&

 

دوست داشتن ، نه در ازدحام روز گم می شود
نه در خلوت شب
خفته یا بیدار دوست می دارمت . . .

 

&&&&&

 

دیدار ما که آن همه شوق و امید داشت
اینک نگاه کن که سراسر ملال گشت
و آن عشق نازنین که میان من و تو بود
دردا که چون جوانی ما پایمال گشت !

 

&&&&&

 

گرگ هم که باشی
عاشق بره ای خواهی شد
که تو را به علف خوردن وا می دارد
و رسالت عشق این است
شدنِ آنچه نیستی !

 

&&&&&

 

اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه
بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . . .

 

&&&&&

 

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم !
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !

 

&&&&&

 

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن
به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را . . .

 

&&&&&

 

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست
قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست . . .

 

&&&&&

 

اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست
به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است . . .

 

&&&&&

 

عاشق ترین مرد ، آدم بود
که بهشت را به لبخند حوا فروخت . . .

 

&&&&&

 

مرا تا نقره باشد می‌فشانم / تو را تا بوسه باشد می‌ستانم
و گر فردا به زندان می‌برندم / به نقد این ساعت اندر بوستانم
جهان بگذار تا بر من سر آید / که کام دل تو بودی از جهانم . . .

 

&&&&&

 

میتونم بپرسم چه عطری میزنی ؟
بوی خوشبختی میدهی انگار . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید,هلو اس ام اس,اس ام اس جدید ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس تنهایی, اس ام اس نا امیدی, اس ام اس سنگین , اس ام اس جدایی , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس سرکاری , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضد پسر , اس ام اس ضد دختر , اس ام اس بوسه , اس ام اس نامردی , اس ام اس انگلیسی با ترجمعه , اس ام اس ترکی با تر جمعه , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس عاشقانه به زبان عربی با ترجمه فارسی , اس ام اس مخصوص روز بارانی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی , اس ام اس بوسه انگلیسی , اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی , اس ام اس تبریک عید نوروز , اس ام اس مخصوص آشتی کردن اس ام اس قهر و منت کشی , اس ام اس سرکاری و باحال مخصوص نصفه شب , اس ام اس صبح بخیربه زبان انگلیسی , اس ام اس روانشناسی جالب و پرسشی , اس ام اس جالب مخصوص سقوط هواپیما , اس ام اس سرکاری و خنده دار مخصوص سربازی , اس ام اس کل کل دختر و پسرا , اس ام اس سوالی همراه با جواب , اس ام اس شب جدید , سلام عاشقانه و صبح به خیر جدید , قشنگترین اس ام اس های عاشقانه برای سالگرد ازدواج , اس ام اس بارونی جدید,اس ام اس عاشقانه به زبان کردی جدید , زیبا ترین جملات دکتر شریعتی مخصوص اس ام اس جدید, حدیث از سخنان گهر بار پیامبر اسلام با منبع جدید,جملات کوتاه فلسفی جدید , اشعار عاشقانه,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدوم بخش خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 3,053
  • بازدید کلی : 47,875