loading...
اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه
behzad بازدید : 31 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

هَم راهِ پیش دارَم
هَم راهِ پَس
وَلی هَمینجا کنارِ تو میمانَم..
…….

قلبم کنار حست خوشه ..
این حس یه روز من و می کشه
…….

نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخنـــدی !
فقط یک آرزو دارم:
که در دنیای شیرینت…میان قلب تو با غم ،
نباشــد هیــچ پیونــدی.
…….

دوباره تبت داره نفسم و میگیره … دوباره هوام داره پى عطر تو میره
…….
صبحی که شروعش با توست،خورشید دیگر اضافیست!!!
…….

نه خلاف عهد کردم که حدیث جز تو گفتم

همه بر سر زبانند و تو در میان جانی
…….
وقتی گوشیمو چک میکنم میبینم missed call دارم , همش دعا میکنم تو نباشی , چون هیچوقت نمی خوام شانس شنیدن صداتو از دست بدم …
♥ ♥ ♥
…….
دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ ,
خیلی شلوغ ,
وایستم اون وسط نگات کنم!
بگم اینارو میبینی؟
بگی آره!
بگم تو هیاهوی همه این آدما ,
بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده ,
دلم برای تو تنگ میشه…
…….
یــه منبــع آرامــش مـی خـوام…

یه کــوه خوشبختی…

یه شـــونــه….

یــــه “تـــــــو”….!! ♥
……..
دیوانه ام می کند ..

فکر اینکه ..

زنده زنده ..

نیمی از من را ..

از من جدا کنند..

لطفا ..

تا زنده ام بـــــــــــمان

………

زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است . . .

اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی ،

بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که

دوستش داری ♥
………

از عشقت مثل خواهــــــــــرت محافظت کن !

مثل زنـــــــــــت دوسش داشته باش !

و مثل مـــــــــادرت بهش احتــــــــرام بذار..
....…..
دخدره نوشته : ” نرو !! دردناک ترین التماس دنیاست !! ”
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی به نظر مـــا نرو یکی از بهترین نرم افزارهای رایت سی دیه !!
اصن این دخترا الکی با همه چیز احساسی برخورد می کنن :|
……….
آدم تا یک چیزی را ندیده راحت است، اما وقتی دید، دیگر بد عادت می شود و نمی تواند دست از آن بردارد. کاشک اصلا آن را ندیده بودم. حالا باید تا آخر عمرم با خاطره اش زندگی کنم.

موسیقی عطر گل سرخ – عمران صلاحی
………..
دوست دارم یشتر ازخودم
کمتر از خدا
چون عاشق توام
محتاج خدام…
………..
تـــــــــــــــو گفتی میشـــــــــــــــــــــــــــــــی سنگ صبورم…..

تو شدی سنـــــــــــــــــــــــــــــــــگ امــــــــــــــــــــــــا من هنـــــــــــــوز صبــــــــــــــورم
………..
ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﻟﺖ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺟﺪﯼ ﻧﮕﯿﺮ ،
ﭼﻮﻥ ﮐﺎر ﺩﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻪ
. ﻣﺜﻞ ﮐﺎﺭ ﭼﺸﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﺪﻧﻪ .

ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ
ﺑﺎ ﻋﻘﻠﺖ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯽ،
ﺑﺪﺍﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ
ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻫﻤﺎﻥ

” ﻋﺸــــــــﻖ ” ﺍﺳﺖ
…………

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس، شیرها خاطرشان هست که آهوی منی!
…………
آهای فلانی….
داور قلبم نه سوت داره نه کارت قرمز!!
راحت باش گلم تا دلت میخواد خطا کن..
…………

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید,هلو اس ام اس,اس ام اس جدید ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس تنهایی, اس ام اس نا امیدی, اس ام اس سنگین , اس ام اس جدایی , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس سرکاری , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضد پسر , اس ام اس ضد دختر , اس ام اس بوسه , اس ام اس نامردی , اس ام اس انگلیسی با ترجمعه , اس ام اس ترکی با تر جمعه , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس عاشقانه به زبان عربی با ترجمه فارسی , اس ام اس مخصوص روز بارانی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی , اس ام اس بوسه انگلیسی , اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی , اس ام اس تبریک عید نوروز , اس ام اس مخصوص آشتی کردن اس ام اس قهر و منت کشی , اس ام اس سرکاری و باحال مخصوص نصفه شب , اس ام اس صبح بخیربه زبان انگلیسی , اس ام اس روانشناسی جالب و پرسشی , اس ام اس جالب مخصوص سقوط هواپیما , اس ام اس سرکاری و خنده دار مخصوص سربازی , اس ام اس کل کل دختر و پسرا , اس ام اس سوالی همراه با جواب , اس ام اس شب جدید , سلام عاشقانه و صبح به خیر جدید , قشنگترین اس ام اس های عاشقانه برای سالگرد ازدواج , اس ام اس بارونی جدید,اس ام اس عاشقانه به زبان کردی جدید , زیبا ترین جملات دکتر شریعتی مخصوص اس ام اس جدید, حدیث از سخنان گهر بار پیامبر اسلام با منبع جدید,جملات کوتاه فلسفی جدید , اشعار عاشقانه,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدوم بخش خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 3,542
  • بازدید کلی : 48,364