loading...
اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه
behzad بازدید : 29 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم.بابام میگه:سوختی؟میگم:پ نه پ رفتم مرحله بعد

.

.

زنگ زدم ۱۱۸ میگم:نیما حق دوست.میگه:شمارشو میخوای؟میگم:پ نه پ خودمو معرفی میکنم اسم شما چیه؟

.

.

به همکارم میگم همین الان یه فیلم دانلود کردم.میگه:از تو اینترنت؟میگم:پ نه پ از تو کانال کولر،اتفاقا پهنای باندشم زیاده،قطعی هم نداره

.

.

عاقد سر سفره عقد؛عروس خانم وکیلم؟پ نه پ دکتری!دعوتت کردیم سطح مجلس بره بالا

.

.

 

*به معلممون میگم:آقا اجازه هست بریم دستشویی؟!!!میگه:واجبه؟پ نه پ مستحبه

.

.

رفتم ثبت احوال واسه شناسنامه بچه،میگم اسم شایان.میگه:جنسیت پسره؟میگم:پ نه پ چون به مامانش رفته بزنین دختر

.

.

میخوام برم خونه چشمام قرمزه…به رفیقم میگم چشمام قرمزه؟میگه:آره،میخوای همینجوری بری؟میگم:پ نه پ وایمیستم سبز شه بعد حرکت میکنم

.

.

ومدم خونه زنم میگه:اومدی خونه؟بهش میگم:پ نه پ علم پیشرفت کردهمن الان سرکارم،این کپی ژنتیکیمه،فرستادم کارام رو انجام بده

.

.

بهش میگم:دیگه میخوام ازت جدا شم.میگه:این حرف آخرته؟میگم:پ نه پاین خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان،لطفا به ادامه خبر توجه فرمایید

.

.

*به استادم میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم.میگه:نمره میخوای؟گفتم:پ نه پ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم به سرم رو میخوام

.

.

رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم:بابام هست؟میگه:آره میخوای بری تو؟گفتم:پ نه پ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه

.

.

مادر دانش آموز اومده مدرسه…معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین…میگه تو خونه؟پ نه پ تو زمین خاکی…اکثر قهرمانا از زمین خاکی شروع کردن

.

.

به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور،میگه:بکشمش؟میگم:پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه

.

.

رفتم مغازه میگم آقا این پنیر سوراخ سوراخه پنیر لیقوانه؟میگه:پ نه پ خط دفاع پرسپولیسه

.

.

مستند حیات وحش میدیدم،دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره درسته؟میگم:پ نه پ اون اکبر داداششه،نادر رفته نون بگیره

.

.

داشتم چایی میخوردم،قند پرید تو گلوم.دارم خفه میشم دست و پا میزنم.بابام میگه:داری خفه میشی؟میگم:پ نه پ داشتم ورزش هوازی میکردم بلکه چربی شکمم آب بشه

.

.

زن به شوهرش گفت:تو هیچ وقت منو دوست داشتی؟مرد یه نگاهی به ۵تا بچشون کرد و گفت:پ نه پ این کره خرا رو از تو گوگل دانلود کردم.

.

.

من و دوستم داشتیم رازه بقا میدیدیم.یهو مار کبرا رو نشون دادن.دوستم میگه کبراست؟گفتم:پ نه پ صغراست،کبرا یه خورده لاغرتره.

.

.

ومدم خونه زنم میگه:اومدی خونه؟بهش میگم:پ نه پ علم پیشرفت کردهمن الان سرکارم،این کپی ژنتیکیمه،فرستادم کارام رو انجام بده

.

.

هش میگم:دیگه میخوام ازت جدا شم.میگه:این حرف آخرته؟میگم:پ نه پاین خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان،لطفا به ادامه خبر توجه فرمایید.

.

.

به استادم میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم.میگه:نمره میخوای؟گفتم:پ نه پ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم به سرم رو میخوام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید,هلو اس ام اس,اس ام اس جدید ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس تنهایی, اس ام اس نا امیدی, اس ام اس سنگین , اس ام اس جدایی , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس سرکاری , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضد پسر , اس ام اس ضد دختر , اس ام اس بوسه , اس ام اس نامردی , اس ام اس انگلیسی با ترجمعه , اس ام اس ترکی با تر جمعه , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس عاشقانه به زبان عربی با ترجمه فارسی , اس ام اس مخصوص روز بارانی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی , اس ام اس بوسه انگلیسی , اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی , اس ام اس تبریک عید نوروز , اس ام اس مخصوص آشتی کردن اس ام اس قهر و منت کشی , اس ام اس سرکاری و باحال مخصوص نصفه شب , اس ام اس صبح بخیربه زبان انگلیسی , اس ام اس روانشناسی جالب و پرسشی , اس ام اس جالب مخصوص سقوط هواپیما , اس ام اس سرکاری و خنده دار مخصوص سربازی , اس ام اس کل کل دختر و پسرا , اس ام اس سوالی همراه با جواب , اس ام اس شب جدید , سلام عاشقانه و صبح به خیر جدید , قشنگترین اس ام اس های عاشقانه برای سالگرد ازدواج , اس ام اس بارونی جدید,اس ام اس عاشقانه به زبان کردی جدید , زیبا ترین جملات دکتر شریعتی مخصوص اس ام اس جدید, حدیث از سخنان گهر بار پیامبر اسلام با منبع جدید,جملات کوتاه فلسفی جدید , اشعار عاشقانه,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدوم بخش خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 3,059
  • بازدید کلی : 47,881