loading...
اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه
behzad بازدید : 27 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

خوب کردی به دنیا اومدی

***********************************
امروز که تولد توست
برای تو َبرای چشمهای تو
هدیه ام ناقابل است
خاطراتی از فرداهامان
برای بودنت
همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم
و من َ در هر تولد تو
باز زنده می شوم
(تولدت مبارک)
و تو
در هیاهو
چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را

و من
در سکوت
چه عاشقانه گفتم
تولدت مبارک ..

***********************************
دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی
و من عاشق تر میشوم

” تولدت مبارک”
***********************************

بقیه در ادامه مطلب

 

خوب کردی به دنیا اومدی

***********************************
امروز که تولد توست
برای تو َبرای چشمهای تو
هدیه ام ناقابل است
خاطراتی از فرداهامان
برای بودنت
همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم
و من َ در هر تولد تو
باز زنده می شوم
(تولدت مبارک)
و تو
در هیاهو
چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را

و من
در سکوت
چه عاشقانه گفتم
تولدت مبارک ..

***********************************
دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی
و من عاشق تر میشوم

” تولدت مبارک”
***********************************

بقیه در ادامه مطلب

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد
***********************************
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم
***********************************

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک

***********************************
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
***********************************

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک . . .
***********************************

تولدت را با آسمانی پر از ستاره , دشتی پر از شقایق و با آرزوی دریایی پر از شادی تبریک میگویم

***********************************

همیشه لبخند بر لبانت,عشق در قلبت, لطف در نگاهت, محبت در چهره ات, بخشش در رفتارت وحق در زبانت جاری باشد
تولدت مبارک
***********************************

چه لطیف است حس آغازی دوباره وچه زیباست رسیدن زیبای آغاز تنفس…وچه اندازه عجیب است روز ابتدایی بودن!چه اندازه شیرین امروز روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی.تولدت مبارک

***********************************

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه
عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

***********************************

تاریخ تولد بهانه ایست تافراموش نکنی آمدنت را.
تولدت مبارک
***********************************

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

***********************************
امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک

***********************************
وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک
***********************************
تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت می مونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک
***********************************

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

***********************************
چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

***********************************

هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک

***********************************

وز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون
به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک
بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن :. . . . . تولدت مبارک..

***********************************
در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

عشق من….تولدت مبارک

***********************************
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

***********************************

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
***********************************

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

***********************************
با تو ام کهنه رفیق : یاد ایام قشنگی که گذشت ، کنج قلبم گرم است!

آرزویم همه سر سبزی توست

تن تو سالم و روحت شاداب

آنچه شایسته توست خواهانم

دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد

میلادت ای دوست مبارک

***********************************

امشب

شعری نخواهم نوشت

…………. شمع را

برای تولدت روشن میکنم

و پرهایم را طواف میدهم

بر گرد آتشی که تــــو در جانم روشن کرده یی

……….. تکه خاکستر کوچک کافی است

تا پر سوخته حرمت پیدا کند.

جشن تولد توست

و من

…… بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم

تا راز حضور تو را بدانم.

ققنوسم من امشب!

“تولدت مبارک بهترینم ”

***********************************

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک
***********************************

میلادت ای دوست مبارک باشد
پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد
راهـت سپید راه عــدالـت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد
ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد
دلـشاد ازین اهل جماعت باشد

***********************************

لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه

خوب خوب نازنین من
نام تو مرا همیشه مست می کند … بهتر از شراب … بهتر از تمام شعر های ناب
بهترین بهترین من
تولدت مبارک

***********************************

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست … باشکوه ترین روزدنیا روز تولد توست … پس برای من بمان وبدان که عاشقانه تورادوست میدارم .
***********************************
عزیزم منت بر سر تقویم نهادی
امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک

***********************************

تو هیچی کم نداری؛
برای همه چیز من بودن !!!

تولدت مبارک عشقم

***********************************

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

***********************************

وجود زیبایم وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر من آغاز میشود
تولدم مبارک

***********************************

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.

.

.

. تولدت مبارک.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید,هلو اس ام اس,اس ام اس جدید ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس تنهایی, اس ام اس نا امیدی, اس ام اس سنگین , اس ام اس جدایی , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس سرکاری , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضد پسر , اس ام اس ضد دختر , اس ام اس بوسه , اس ام اس نامردی , اس ام اس انگلیسی با ترجمعه , اس ام اس ترکی با تر جمعه , اس ام اس تبریک تولد , اس ام اس عاشقانه به زبان عربی با ترجمه فارسی , اس ام اس مخصوص روز بارانی , اس ام اس تبریک تولد به زبان انگلیسی , اس ام اس بوسه انگلیسی , اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی , اس ام اس تبریک عید نوروز , اس ام اس مخصوص آشتی کردن اس ام اس قهر و منت کشی , اس ام اس سرکاری و باحال مخصوص نصفه شب , اس ام اس صبح بخیربه زبان انگلیسی , اس ام اس روانشناسی جالب و پرسشی , اس ام اس جالب مخصوص سقوط هواپیما , اس ام اس سرکاری و خنده دار مخصوص سربازی , اس ام اس کل کل دختر و پسرا , اس ام اس سوالی همراه با جواب , اس ام اس شب جدید , سلام عاشقانه و صبح به خیر جدید , قشنگترین اس ام اس های عاشقانه برای سالگرد ازدواج , اس ام اس بارونی جدید,اس ام اس عاشقانه به زبان کردی جدید , زیبا ترین جملات دکتر شریعتی مخصوص اس ام اس جدید, حدیث از سخنان گهر بار پیامبر اسلام با منبع جدید,جملات کوتاه فلسفی جدید , اشعار عاشقانه,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدوم بخش خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 3,731
  • بازدید کلی : 48,553